Stanovanjsko podjetje Konjice d.o.o Stanovanjsko podjetje Konjice d.o.o

Stanovanjsko podjetje Konjice d.o.oStoritve Upravljanje nepremičnin
  • Prisotnost podjetja
  • Potrebujete novega upravnika
  • Upravljanje objektov
    • Upravljanje
    • Stanovanjski servis
      • Ponudba
      • Cenik
  • Nasveti za energetsko učinkovitost
    • Zmanjšajte stroške za ogrevanje
  • Pomembna obvestila

Upravljanje nepremičnin

Družba je bila primarno ustanovljena za upravljanje stanovanj, kjer ima 17 letne izkušnje in sedaj upravlja preko 100 večstanovanjskih objektov v občinah Slov. Konjice, Zreče, Vitanje, Vojnik, Oplotnica, Poljčane, Rogaška Slatina in Celje.

V skladu  z veljavnim Stanovanjskim zakonom mora vsak večstanovanjski objekt poskrbeti za upravljanje. Večinoma je upravnik pravna oseba, ki skrbi za nemoteno obratovanje objekta in s tem pripomore k delu prijetnega bivalnega okolja za vsakega posameznega stanovalca. Naloge upravnika so določene v Pravilniku o upravljanju večstanovanjskih stavb.

V našem podjetju smo v preteklih letih zgradili uspešen sistem upravljanja in izvajanja drugih storitev stanovanjskega področja. Ta sistem temelji na celoviti obravnavi posameznega stanovanja, večstanovanjskega objekta kot celote ter umeščenosti tega objekta v stanovanjsko sosesko.

Zato poleg vseh nivojev storitve upravljanja nudimo tudi izvajanje »stanovanjskega vzdrževanja«  preko lastnega stanovanjskega servisa, za potrebe ogrevanja pa imamo tudi usposobljene serviserje za manjša nujna popravila in vzdrževanja ter lasten razvoj.

Pri vseh storitvah, katere izvajamo, težimo zadovoljiti želje uporabnikov naših storitev, zato izvajamo upravljanje na način, ki ga izberejo uporabniki. Tako smo pripravljeni izvajati kakršne koli način obračunov ali drugih storitev v skladu z odločitvijo zbora lastnikov, vendar obvezno v skladu z določbami veljavne zakonodaje s tega področja.

Način delitve stroškov, ki nastajajo v večstanovanjskih objektih je v letu 2009 določil Pravilnik o upravljanju večstanovanjskih stavb. Mimo določb tega pravilnika seveda ne moremo, tako da bomo stroške, katerih delitev je določena v pravilniku, delili v skladu z pravilnikom, ostale pa v skladu z veljavno zakonodajo s tega področja.

Zavedamo se, da je zelo pomemben kontakt z našimi strankami, zato nimamo uvedenih uradnih ur na sedežu podjetja, tako da stranke lahko dostopijo do nas kadarkoli med delovnim časom. Izven delovnega časa imamo urejeno vsakodnevno dežurstvo za področje vzdrževanja nepremičnin, predvsem za takojšno odpravo nujnih napak, ki se lahko pojavijo ( zamašitev kanalizacije, počena vodovodna ali toplovodna cev ipd.). Za vsako nepremičnino posebej določimo odzivni čas v slučaju nujnih napak, vendar ta čas ni nikoli daljši od 3 ure, kar pomeni, da se bo naš vzdrževalec oglasil pri vas najkasneje v roku 3 ur po prijavi napake in preprečil nadaljnjo škodo, ki nastaja zaradi te napake ter seveda napako poskušal odpraviti takoj v kolikor bo to mogoče. Ta čas se lahko podaljša samo v slučaju istočasnih napak na več objektih.

Obenem pri svojem poslovanju uporabljamo internet in imamo oblikovan portal za svoje stranke, ki je bil uveden že v letu 2009. Celotno poslovanje za svoje stanovanje oz. poslovni prostor stranke lahko spremljajo preko tega portala, seveda z geslom, ki ga brezplačno pridobijo kot naš komitent. Preko tega portala nas lahko obveščate tudi o stanju števcev, pogledate stanje in vsebino svojih računov, kakor tudi računov dobaviteljev za celotni objekt.

V večini slučajev za upravljanje ponujamo paketno ceno, ki vključuje stroške upravljanja, stroške vodenja rezervnega sklada in za fizične osebe kot lastnike stanovanja tudi zavarovanje skupnih delov in naprav v objektu za škodne primere požara in izliva vode ( trenutno in dolgoletno imamo to zavarovanje sklenjeno z zavarovalnico Triglav z doplačilom na novo vrednost ).

Od uvedbe rezervnega sklada imamo prakso, da ima vsak objekt svoj račun za sredstva rezervnega sklada. Strankam pa omogočamo tudi plačilo položnic brez provizije na določenih bankah.

Naše vodilo je: Skupaj dvignimo kvaliteto bivanja v lastnem okolju